تبليغات
تبليغات
تبليغات
تبليغات
تبليغات
جزوه درس ژئومورفولوژی

جزوه درس ژئومورفولوژی


برچسب ها : ,
دانلود جزوات درس ژئومورفولوژی

دانلود جزوات درس ژئومورفولوژی

 

http://www.hafezpazhoh.com/images/books/%D8%AC%D8%BA%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%D8%A7/%DA%98%D8%A6%D9%88%D9%85%D9%88%D8%B1%D9%81%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C.jpg?t=rs&w=150http://www.booksahneh.com/images/456yyy.jpghttp://www.fardabook.com/media/catalog/product/cache/1/image/593e3f592a9234705fa11a3fe255f2ff/i/m/image_21037_1_15798.jpg

 

 

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 


برچسب ها : ,
دانلود آموزش مقدماتی GIS

 

GIS book elementary 1

http://www.djcalendar.com/Images/DownloadButton391Wx301H.png


برچسب ها : ,
سيف روزگار

ياد ايامي که سيف روزگار
با توانا دستي ما بود يار
تخم دين در کشت دلها کاشتيم
پرده از رخسار حق برداشتيم
ناخن ما عقده ي دنيا گشاد
بخت اين خاک از سجود ما گشاد
از خم حق باده ي گلگون زديم
بر کهن ميخانه ها شبخون زديم
اي مي ديرينه در ميناي تو
شيشه آب از گرمي صهباي تو
از غرور و نخوت و کبر و مني
طعنه بر ناداري ما ميزني
جام ما هم زيب محفل بوده است
سينه ي ما صاحب دل بوده است
عصر نو از جلوه ها آراسته
از غبار پاي ما برخاسته
کشت حق سيراب گشت از خون ما
حق پرستان جهان ممنون ما
عالم از ما صاحب تکبير شد
از گل ما کعبه ها تعمير شد
حرف اقرأ حق بما تعليم کرد
رزق خويش از دست ما تقسيم کرد
گرچه رفت از دست ما تاج و نگين
ما گدايان را بچشم کم مبين
در نگاه تو زيان کاريم ما
کهنه پنداريم ما ، خواريم ما
اعتبار از لااله داريم ما
هر دو عالم را نگه داريم ما
از غم امروز و فردا رسته ايم
با کسي عهد محبت بسته ايم
در دل حق سر مکنونيم ما
وارث موسي و هارونيم ما
مهر و مه روشن ز تاب ما هنوز
برقها دارد سحاب ما هنوز
ذات ما آئينه? ذات حق است
هستي مسلم ز آيات حق است


برچسب ها : ,
طنز/ عقده های خودمانی

به استاد میگم استاد شما که 9 دادی حالا این یه نمره هم بده دیگهههههههههه، یه نگاه عاقل اندر دیوانه کرد، دست گذاشته رو دوشم میگه برو درس بخون! استادم نشدیم شخصیت کسی رو خرد کنیم!


برچسب ها : ,
لیست ۱۰۰ عدد از پرفروش ترین بازی های سال ۲۰۱۳ منتشر شد

چندی پیش، چارت UKIE/GfK منتشر شد که طی آن، شما می توانید ۱۰۰ بازی پرفروش جهان در سال ۲۰۱۳ را بشناسید و قابل پیش بینی بود که عنوان جهان آزاد شرکت Rockstar یعنی GTA V در صدر این جدول قرار گیرد.

در ادامه می توانید لیست کامل ۱۰۰ عدد از پرفروش ترین بازی های سال ۲۰۱۳ را مشاهده بفرمایید.


برچسب ها : ,
هنر طراحی خیابانی

هنر طراحی خیابانی یکی از هنرهای نوین عصر ما می باشد و قدیمیها ممکن است به آن به شکل کثیف کردن در و دیوار و محیط زندگی نگاه کنند مثل نگاه به موسیقی راک اند رل که می گویند فقط صداهای گوش خراش تولید می کند اما هنر نقاشی و طراحی خیابانی مخاطبان خاص خود را دارد.

در ذیل چندین طرح نو و بدیع از هنر مند با استعداد آلمانی تیم اشنایدر که با استفاده از شکاف در و دیوار و عناصر محیطی دیگر به خلق آثاری جدید پرداخته است مشاهده می نمایید.

وی با استفاده از چشم‌های کارتونی بزرگ اشیا رو تبدیل به شخصیت‌های خاص و خارق العاده کرده و طرحهایی با حال و سرگرم کننده بوجود آورده است.

 باشد روزی که ما نیز در عناصر و المان های محیط شهری و  زندگی خصوصی مان از چنین طرح‌هایی استفاده کنیم.

theylive13


برچسب ها : ,
تالار اپرای متروپولیتن نیویورک

تالار اپرای متروپولیتن از معروف‌ترین تالارهای اپرا در دنیا می‌باشد. این تالار در شهر نیویورک واقع است و یکی از اعضای مرکز هنرهای نمایشی لینکلن می‌باشد. این تالار در آوریل سال ۱۸۸۰ تاسیس شده است.

 


برچسب ها : ,
لونا لئوپولد

لونا لئوپولد (به انگلیسی: Luna Bergere Leopold) ژئومورفولوژیست و هیدرولوژیست برجسته اهل آمریکا (۲۰۰۶-۱۹۱۵) است. او مدرککارشناسی مهندسی عمران را از دانشگاه ویسکانسین-مدیسن در سال ۱۹۳۶ و کارشناسی ارشد فیزیک و هواشناسی را از دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس در سال ۱۹۴۴ دریافت کرد. لئوپولد در سال ۱۹۵۰ موفق به دریافت دکتری زمین‌شناسی از دانشگاه هاروارد شد.

لونا لئوپولد به‌دلیل کارهای میدانی گسترده در زمینه ژئومورفولوژی رودخانه‌ای و کتاب‌های کلاسیک ژئومورفولوژی مانند «فرایندهای رودخانه‌ای در ژئومورفولوژی» معروف است.

لئوپولد از سال ۱۹۳۷ تا ۱۹۴۰ به‌عنوان مهندس در سازمان حفاطت خاک آمریکا در نیومکزیکو به فعالیت پرداخت. او پس از مدتی کار در تفنگداران هوایی ارتش ایالات متحده، در سال ۱۹۵۰ به سازمان زمین‌شناسی آمریکا پیوست و تا سال ۱۹۷۲ به‌عنوان مهندس هیدرولیک و هیدرولوژیست در آن‌جا به‌کار مشغول بود. در سال ۱۹۷۲ لئوپولد به عنوان استاد به دپارتمان زمین‌شناسی و ژئوفیزیک و دپارتمان معماری چشم‌انداز دانشگاه کالیفرنیا، برکلیپیوست. او در سال ۱۹۸۶ بازنشته شد و تا زمان مرگش در سال ۲۰۰۶ به عنوان استاد بازنسته به تدریس مشغول بود.

جایزه‌ها و نشان‌ها


برچسب ها : ,
ویلیام موریس دیویس

ویلیام موریس دیویس (به انگلیسی: William Morris Davis) (۱۲ فوریه ۱۸۵۰ - ۵ فوریه ۱۹۳۴ژئومورفولوژیست (ژئومورفولوگ)، جغرافی‌دان وزمین‌شناس آمریکایی بود. دیویس سهم عمده‌ای در تفکیک دانش‌های جغرافیا، هواشناسی و زمین‌شناسی داشت و از او اغلب با عنوان پدر جغرافیای آمریکا یاد می‌شود.

 


برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 8